مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-17اجتماعي

فارس من| بررسی اجرا قانون عفاف و ححاب در مترو اصفهان


کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویش های متعددی با عناوینی نظیر «لزوم پیگیری قانون حجاب در مترو و اتوبوس های اصفهان» خواستار نظارت دقیق بر اجرا قانون عفاف و حجاب شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فرهنگی فارس اصفهان، کاربران سامانه  عنوان کرده اند که از نهادهای و مسئولان مربوطه تقاضا داریم تا با نظارت دقیق بر اجرا قانون عفاف و حجاب در مراکز عمومی از جمله قطار شهری اهتمام داشته باشند.

  کاربران سامانه فارس من عنوان کرده اند بارها مشاهده شده که در پایانه های مترو یا اتوبوسرانی اصفهان خانم هایی که کشف حجاب کرده اند، حاضر شده و تذکری از سوی مأموران شهرداری به این افراد را مشاهده نمی کنیم.

چرا باید به قانون شکنان حجاب خدمات ارائه شود.

  ادامه فرهنگ سازی برای موضوع حجاب و عفاف  برای بررسی آخرین برنامه ها و عملکرد مسؤولان شهری در حوزه اجرا و تبیین قانوت عفاف و حجاب در قطار شهری اصفهان علی شهباز، مدیر روابط عمومی سازمان قطاری شهری و حومه اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه شرکت متروی منطقه اصفهان در موضوع اجرای قوانین حوزه عفاف و حجاب جزو اولین ها بود، اظهار داشت: شهرداری اصفهان قرارگاه عفاف و حجاب را با ریاست شهردار تشکیل داد که وظیفه این بخش انجام اقدامات کارشناسانه، روان شناسانه و کاربردی در زمینه حجاب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بررسی اجرا قانون عفاف و ححاب در مترو اصفهان

فارس من| بررسی اجرا قانون عفاف و ححاب در مترو اصفهان